Marketing is geen reclame

het is het hart van je bedrijf

Voorzijde
22,50
Met 5% studentenkorting
Voor 21,38 i
Levertijd: 48 uur
+
Bestel
ISBN: 9789052617138
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback / softback
Auteur: Krijn de Best & Willem de Vries
Druk: 1
Pagina's: 108
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2009
NUR: Management algemeen

Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: - Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? - Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? - Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: - de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied - het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt - de praktische checklists.