Sales vanuit je Hart

hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,00 i
+
Bestel
ISBN: 9789047010586
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Richard van Kray Michel de Weerdt Hiske Gude
Druk: 5
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
NUR: Management algemeen

Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan?

Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm - tijd voor Sales vanuit je Hart!