De disruptieparadox

In 5 stappen naar echte vernieuwing

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,74 i
+
Bestel
ISBN: 9789047010371
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Menno Lanting
Druk: 4
Pagina's: 208
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
NUR: Management algemeen

Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie.

Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partijen, want hoe ga je op een disruptieve manier een superieure klantbeleving realiseren als je daar in je huidige business al niet in slaagt?

Menno Lanting onderzocht het fenomeen disruptie en hoe organisaties ermee omgaan. 'De disruptieparadox' ontkracht de mythe van disruptie, schetst de verborgen paradoxen en geeft 5 stappen naar echte innovatie.