Het businessmodellenboek

nieuwe businessmodellen ontwikkelen met de business model navigator

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 28,49 i
+
Bestel
ISBN: 9789047008606
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Oliver Gassman Karolin Frankenberger Michaela Csik
Druk: 1
Pagina's: 320
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
NUR: Bedrijfskunde algemeen

De wereld verandert snel. Gevestigde bedrijven die niet snel genoeg veranderen zien hun omzet soms in rap tempo verdampen. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf zijn eigen businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met businessmodelinnovatie? Je hoeft niet zelf een nieuw revolutionair businessmodel te bedenken. Het is veel effectiever om de businessmodellen van succesvolle bedrijven te bestuderen en die aan te passen, te combineren en af te stemmen op je eigen product of markt. De kern van dit boek is een uniek overzicht van meer dan 50 succesvolle en innovatieve businessmodellen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat businessmodelinnovatie is en hoe je het zelf kunt aanpakken aan de hand van een doordachte, inspirerende techniek. Het boek barst van de aansprekende voorbeelden.