De blauwe oceaan

creatieve strategie voor nieuwe, concurrentievrije markten

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,75 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789047008156
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: W. Chan Kim Renée Mauborgne
Druk: 16
Relevante opleidingen: Technische Bedrijfskunde
Pagina's: 304
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Voorgeschreven bij o.a.: Avans Hogeschool
NUR: Management algemeen

HERZIENE EDITIE MET NIEUW VOORWOORD EN DRIE EXTRA HOOFSTUKKENZelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Wereldwijd werden maar liefst ruim 3,5 miljoen exemplaren verkocht. In dit strategisch meesterwerk beargumenteren Kim en Mauborgne dat hevige concurrentie slechts leidt tot een bloedrode oceaan van rivalen die vechten om een almaar krimpende winstmarge. Zich baserend op een uitgebreide studie onder 150 bedrijven, pleiten zij voor de creatie of ontdekking van een nieuwe, onontgonnen markt: de blauwe oceaan.