Het innovatiedilemma / Druk 2

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,74 i
+
Bestel
ISBN: 9789047008149
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Clayton M. Christensen
Druk: 4
Pagina's: 320
Taal: Nederlands
NUR: Management algemeen

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen - voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is 'een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten - en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan'.