Vraagsturing en competenties

ontwikkelen van succesvol gedrag in de zorg

Voorzijde
Achterzijde
88,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 84,50 i
+
Bestel
ISBN: 9789031346059
Uitgever: Bohn Stafleu van Loghum
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: B.C.M. Tuin W.M.M. Beijer H.L. Akkerboom
Druk: 1
Pagina's: 125
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2005
NUR: Management algemeen

Wat betekent het invoeren van vraagsturing voor uw organisatie en uw medewerkers? Hoe kunt u de vertaalslag maken van het concept 'cliëntgericht werken' naar de praktische invulling ervan in uw organisatie? Welke competenties worden hierbij van uw medewerkers verwacht? Leven deze vragen ook bij u? Na het lezen van dit boek zult u beseffen dat niet alleen het juiste gedrag en de houding van de medewerkers ertoe doen. Ook het anders organiseren van de processen en werkwijzen in uw organisatie is van groot belang voor het vormgeven van vraagsturing. In dit boek wordt de theorie verduidelijkt met voorbeelden uit de praktijk. Ook krijgt u bruikbare 'tools' en adviezen, die u ondersteunen bij het leiding geven aan dit veranderproces.