Bezieling en kwaliteit in organisaties / Druk 20

De klassieker voor mensen en organisaties die creƫren met het kernkwadrant

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 27,54 i
+
Bestel
ISBN: 9789021566917
Uitgever: Kosmos Uitgevers
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Daniel Ofman
Druk: 21
Relevante opleidingen: Ondernemerschap & Retail Management
Pagina's: 240
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Utrecht
Vervanger van: 9789021583464
NUR: Management algemeen

'Bezieling en kwaliteit in organisaties' van Daniel Ofman is een pleidooi voor het scheppend vermogen van zowel mensen als organisaties: ook de organisatie is een levend organisme. Dat vraagt om een respectvolle benadering, gericht op gezonde groei, met grote aandacht voor relaties en verbindingen op alle niveaus. Het herkennen en ontwikkelen van kernkwaliteiten is daarbij een onmisbaar hulpmiddel, dat zich in de afgelopen 25 jaar echt heeft bewezen. Dat hebben inmiddels wereldwijd meer dan 150.000 lezers en cursisten ervaren.

# Meer dan 100.000 exemplaren verkocht

# Zeer toegankelijk en toepasbaar. - Managementboek.nl