250 Managementbegrippen (e-book)

Voorzijde
Inkijkexemplaar
56,95
Direct beschikbaar
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789001851880
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: E-book via Bookshelf
Auteur: Gert-Jan Melker
Druk: 1
Pagina's: 346
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
Categorie: Management & bedrijfskunde Marketing Management: vaardigheden & toepassingen Marketing: vaardigheden & toepassingen
NUR: Management algemeen

250 Managementbegrippen is een handig naslagwerk met de belangrijkste begrippen in het vakgebied Management en Organisatie. Elk begrip en de achtergrond ervan wordt kort toegelicht. Juist omdat de begrippen niet alleen voorzien zijn van een korte omschrijving, maar concreet toegelicht worden aan de hand van voorbeelden, grafieken en tabellen, is dit naslagwerk een onmisbare aanvulling op de huidige literatuur. Een verbinding naar het werk van een aantal belangrijke denkers en vernieuwers in dit vakgebied plaatst de behandelde begrippen in een historisch perspectief.