Ondernemerschap in hoofdlijnen / Druk 3

een integrale plan-aanpak

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Ondernemerschap in hoofdlijnen / Druk 3

ISBN: 9789001834234
Uitgever: Noordhoff
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Peter van der Meer
Druk: 3
Pagina's: 220
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
Vervanger van: 9789001784409
NUR: Ondernemingsrecht

Op glasheldere wijze behandelt Ondernemerschap in hoofdlijnen de belangrijkste aspecten van het opzetten van een ondernemersplan, compleet met de bijbehorende theorie. Ondernemerschap in hoofdlijnen is een toegankelijk boek dat een overzicht geeft van de (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden die nodig zijn voor het schrijven van een ondernemingsplan. Uniek is de multidisciplinaire benadering, waarbij o.a. (bedrijfs)economie, marketing, management, administratieve organisatie en bedrijfsadministratie aan bod komen.