Zoekfilters
Resultaten (5)
SCID-5-S: Scoreformulieren
2017 || Loose-leaf || American Psychiatric Association || Boom
Scoreformulier behorend bij SCID-5-S. Gestructureerd klinisch interview voor DSM-5 Syndroomstoornissen (voorheen SCID-I).
Pak à 50 stuks.
SCID-5-P: Scoreformulieren
2017 || Loose-leaf || American Psychiatric Association || Boom
Scoreformulier behorend bij SCID-5-P. Gestructureerd klinisch interview voor DSM-5 Persoonlijkheidsstoornissen (voorheen SCID-II)
Pak à 50 stuks.
SCID-5-P: Vragenlijst
2021 || Loose-leaf || Michael B. First e.a. || Boom
SCID-5-P. Gestructureerd klinisch interview voor DSM-5 Persoonlijkheidsstoornissen (voorheen SCID-II).
Pak à 50 stuks.
SCVT Sociaal Cognitieve Vaardigheden Test Scoreformulieren / druk 2
set van 25 formulieren
2017 || Loose-leaf || T.G. van Manen || Bohn Stafleu van Loghum
Doel van de testMet de SCVT wordt vastgesteld of kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar zich de sociaal- cognitieve vaardigheden hebben eigen gemaakt op het voor hen leeftijdsgerelateerde ontwikkelingsniveau. Sociale cognitie wordt beschouwd als een erg belangrijke en zelfs noodzakelijke voorwaarde voor kwalitatieve veranderingen in sociaal gedrag. SCVT- scores kunnen gezien worden als een kwantitatieve weergave van deze kwalitatieve veranderingen. Afname van de SCVT geeft zicht op de aard...
Hulpwaaier Dyscalculie
tips en strategieën bij de hand
2017 || Loose-leaf || Marjolein Naaktgeboren e.a. || Uitgeverij Pica
Ondanks het feit dat dyscalculie minder bekend is dan andere leerproblemen, komt het bij ongeveer 3% van de leerlingen voor. Het Masterplan Dyscalculie is recent ontwikkeld en zowel voor het primair onderwijs, het voortgezet onderwijs als voor het mbo zijn er protocollen geschreven. Het onderwijs speelt een cruciale rol in het voortraject naar de diagnose van dyscalculie. De Hulpwaaier Dyscalculie is een handig naslagwerk voor scholen, professionals of voor gebruik thuis. In overzichtelijke ...