Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)

Global Marketing en Sales (3)

37,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

CRM in de praktijk / Druk 3

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen

2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar

CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

45,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,65
+
Bestel

Sales- en accountmanagement met MyLab / Druk 3

2020 || Paperback || Willem van Putten e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Hierbij wordt sales als een apart vakgebied beschouwd en wordt het salesproces in de gehele breedte behandeld, inclusief sales leadership. Dit boek geeft handvatten om salesafdelingen in staat te stellen een leidende rol te nemen om enerzijds de klant te helpen zijn missie te volbrengen, maar anderzijds de belangen ...