Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Finance & Control (3)

49,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...

87,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12

2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;

- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;

- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.

Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.

Deze editie sluit naadloos aan op d...

51,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Branding

2022 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;

- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;

- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.

BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...