Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)
Engels (3)
Verschijningsjaar
2010 (2)
2016 (2)
2019 (2)
Uitgever
Vakmedianet (3)
Categorie
Businessmodel (2)

Resultaten (8)

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Ontwerp Betere Business / Druk 1

nieuwe tools, skills en mindset voor strategie en innovatie

2016 || Hardcover || Patrick van der Pijl e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

De tijd dat een businessmodel jarenlang aan alle eisen voldeed, is voorbij. Concurrentie, behoeften van klanten en technologische mogelijkheden veranderen voortdurend, vaak op een onvoorspelbare manier. Als je succesvol wilt zijn in de wereld van vandaag, zul je moeten denken als een ontwerper. Ontwerpers hebben altijd al met onzekerheid te maken gehad en weten daar juist hun voordeel mee te doen. Je hebt de juiste tools en vaardigheden nodig om onzekerheid te omarmen.

In 'Ontwerp Betere Busin...

77,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Werken met logistiek / Druk 8

Supply chain management

2019 || Hardcover || Hessel Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk voor de kennismaking met het logistieke vakgebied;

- toegankelijk en heldere structuur;

- praktijkgerichte benadering.

Werken met logistiek is de afgelopen 25 jaar uitgegroeid tot hét standaardwerk voor het logistieke vakgebied. Het boek besteedt niet alleen aandacht aan de traditionele logistieke trajecten binnen productie en distributie, maar ook aan zaken als inkooplogistiek en ‘reverse logistics’. De theorie wordt toegelicht aan de hand van recente praktijkvoorbeelden...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business Model Generatie / Druk 1

Een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers

2010 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar || top 10 voorgeschreven ORM

Business Model Generatie is een handboek voor visionairs, game changers en uitdagers die verouderde businessmodellen op de schop willen nemen om de ondernemingen van de toekomst te ontwerpen. Voorbeelden van nieuwe ontwrichtende businessmodellen die het concurrentielandschap volledig veranderen zijn er inmiddels ruimschoots. Echter vaak worden ze nog niet begrepen.

Business Model Generatie beschrijft krachtige, eenvoudige en geteste hulpmiddelen waarmee u deze businessmodellen leert begrijpen...

22,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Experiental Marketing

Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Hardcover || Kerry Smith e.a. || Wiley

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago. To connect with a new generation of customers, companies must embrace and deploy a new marketing mix, powered by a more effective discipline: experiences.

Experiential marketing, the use of live, f...

30,45
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

How Brands Grow

What Marketers Don't Know

2010 || Hardcover || Byron Sharp || Oxford University Press

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.

25,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

The Experience Economy

With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money

Hardcover || B. Joseph Pine II e.a. || Harvard Business Review Press

Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers?Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks.

Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral?Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality. This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel ...

46,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 3

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...

69,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Leren veranderen / Druk 3

Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

2021 || Hardcover || Hans Vermaak e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Leren veranderen - Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

'Leren veranderen' is al twintig jaar hét handboek voor de veranderkundige. Deze derde geheel herziene editie bestaat uit zowel het fysieke handboek als de kennissite www.lerenveranderen.nl. Het boek biedt een actueel, compact en samenhangend overzicht van belangrijke veranderlessen. Op de kennissite doen we recht aan alle extra materialen die in twintig jaar tijd zijn ontwikkeld door ons en anderen: oefeningen, cases, vide...