Resultaten (9)

21,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Creating Magic / 1st edition

10 Common Sense Leadership Strategies from a Life at Disney

2008 || Hardcover || Lee Cockerell || Random House

“It’s not the magic that makes it work; it’s the way we work that makes it magic.”

The secret for creating “magic” in our careers, our organizations, and our lives is simple: outstanding leadership—the kind that inspires employees, delights customers, and achieves extraordinary business results.

No one knows more about this kind of leadership than Lee Cockerell, the man who ran Walt Disney World® Resort operations for over a decade. And in Creating Magic, he shares the leadersh...

95,50
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

Hotel Design, Planning and Development / 2nd edition

2012 || Hardcover || Richard H. Penner e.a. || Taylor & Francis

Hotel Design, Planning and Development presents the most significant hotels developed internationally in the last ten years so that you can be well-informed of recent trends. The book outlines essential planning and design considerations based on the latest data, supported by technical information and illustrations, including original plans, so you can really study what works. The authors provide analysis and theory to support each of the major trends they present, highlighting how the design...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Het onoverwinnelijke bedrijf / Druk 1

2020 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Management Impact || met inkijkexemplaar

Het langverwachte vervolg op de internationale bestsellers 'Business Model Generatie' en 'Waarde Propositie Ontwerp'.

'Het onoverwinnelijke bedrijf' is het nieuwste boek van Alex Osterwalder en Yves Pigneur, auteurs van de internationale bestseller 'Business Model Generatie' (in Nederland al ruim 50.000 verkocht), waarmee zij de manier hebben veranderd waarop bedrijven nieuwe producten creëren.

'Het onoverwinnelijke bedrijf' laat zien hoe sommige van ’s werelds meest succesvolle bedrijven ...

18,95
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

The New Gold Standard / 1st edition

5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

2008 || Hardcover || PhD Joseph Michelli || McGraw-Hill

Discover the secrets of world-class leadership!When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed.

The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the sce...

109,95
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

Hotel Operations Management / 3rd edition

2016 || Hardcover || David Hayes e.a. || Pearson

Prepare future hotel general managers to efficiently supervise and run a midsize full-service hotel. Hotel Operations Management provides an up-to-date and comprehensive examination of all aspects of hotel administration from the viewpoint of the hotel general manager. Detailed information addresses the operating departments of a full-service hotel: Human Resources; Controller; The Front Office; Housekeeping; Food and Beverage; Safety and Property Security; Sales and Marketing; Accounting; an...

29,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,41
+
Bestel

Bedrijfsethiek en MVO voor HBO / Druk 6

2020 || Hardcover || Jan de Leeuw || Uitgeverij Damon VOF || met inkijkexemplaar

Deze uitgave wordt ondersteund door de website www.damon.nl/hbo.

Dit is een studieboek over bedrijfsethiek en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor opleidingen in het hoger beroepsonderwijs.

Dit boek omvat twee delen. Het eerste deel betreft ethiek, bedrijfsethiek en beroepsethiek. Het gaat om vijf hoofdstukken: ethiek, bedrijfsethiek en MVO, bedrijfscultuur en bedrijfscodes, beroepsethiek, een stappenplan ethiek en een instructie met het oog op debatteren over ethiek.

Deel twee van ...

86,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Hotel Front Office Management / 5th edition

2010 || Hardcover || James A. Bardi || Wiley

The Fifth Edition of Hotel Front Office Management is one of the leading texts in addressing the demands for instructing future leaders of the hotel industry. Educators who are preparing professionals for roles as front office managers and general managers in hotels are required to meet the challenges of operations, technology, training, empowerment, and international applications. This latest edition of Hotel Front Office Management continues to encourage students to take an active role in a...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Businessideeën testen / Druk 1

Een praktisch handboek voor snel experimenteren. De 44 experimenten in dit boek wijzen je de weg om op te schalen. Neem kleine stappen naar groot succes

2020 || Hardcover || David J. Bland e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Je voornaamste taak als vernieuwer, ondernemer of onderneming is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.

Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met 'Businessideeën testen' willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller 'Business Model Generatie' bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen.

Je doet kennis op over het...

55,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,11
+
Bestel

Waarde propositie ontwerp / Druk 1

2020 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet

Gebonden, hardcover editie.

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas...