Zoekfilters

Uitgever
Redbox B.V. (5)
Taal
Nederlands (4)
Engels (2)

Resultaten (6)

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Member retention in fitnessclubs

practical retention tools for managers

2015 || Hardcover || Jan Middelkamp e.a. || Redbox B.V. || met inkijkexemplaar

Member retention is one of the most important topics in the global fitness industry for decades. On the 138 pages of this hard cover and full colour book, retention of members in fitnessclubs is discussed from a research, management and practical perspective. The book reviews many studies. Most of the content is dedicated to practical tools, which can be used by managers of fitnessclubs.

This publication is divided in three parts. The first part analyzes member retention from two perspectives...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

The future of health and fitness

a plan for getting Europe active by 2025

2015 || Hardcover || Herman Rutgers e.a. || Redbox B.V. || met inkijkexemplaar

The European Union's population of over 500 million people has become more sedentary and less physically active. The Euro barometer study on physical activity and sport has shown that 60% of the population is getting little or no exercise to be beneficial for health. In the EU 52% of the adult population is now overweight and 17% are obese. It is in this context of this immense challenge to get people exercise more and eat healthier that EuropeActive (former European Health & Fitness Associat...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Strategisch management in fitnessclubs

theorie- en werkboek voor ondernemers en managers

2015 || Hardcover || Han Doorenbosch e.a. || BlackBoxPublishers || met inkijkexemplaar

De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn.

Dit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op ­resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde ­benaderingen en eigen ervaringen ten...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Handboek Bouw jouw Brand

voor sport, health en fitness professionals

2015 || Hardcover || Peter van der Steege e.a. || Redbox B.V. || met inkijkexemplaar

Als sport-, health- of fitness- professional ben je vooral klanten aan het trainen, begeleiden en ondersteunen om hun doelen te realiseren. Echter, als professional wil je ook je eigen dromen en doelen bereiken. Of je nu zelfstandig tennisleraar, zwemleraar, personal trainer, golfleraar of sportcoach bent of een trainer in loondienst, in alle gevallen verkoop je eigenlijk jezelf in enige of zelfs in grote mate. Jij bent een essentieel onderdeel van jouw eigen product. En dus is het van belang...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Handboek bouw jouw business

voor sport, health & fitness professionals

Hardcover || Jan Middelkamp || Redbox B.V. || met inkijkexemplaar

Veel sport, fitness en health professionals beginnen als trainer in loondienst maar gaan uiteindelijk als zelfstandig ondernemer aan de slag. Welke vorm je ook kiest, het gaat dan om meer dan alleen het trainen, begeleiden, lesgeven of ondersteunen van klanten. Als professional werk je ook aan je de opbouw van jouw eigen bedrijf.

In 2010 werd het boek Personal Training in Europa gepubliceerd (Middelkamp & Willemsen, 2010), destijds vooral bedoeld om personal trainers te ondersteunen bij de zak...

49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Klantenbehoud in fitnessclubs (Heruitgave)

praktische retentie tools voor managers

2015 || Hardcover || Jan Middelkamp e.a. || Redbox B.V. || met inkijkexemplaar

Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die gerelateerd zijn aan dit meest belangrijke thema binnen de fitnessbranche. Deze geupdate editie 2013 biedt een overzicht van recent onderzoek en uiteraard praktische tools voor managers. Het boek telt drie delen en 139 pagina's.

In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces...