Resultaten (4)
morgen verzonden
Het grote hijskranenboek / Druk 2
alle kranen te land ter zee en in de lucht
2011 || Paperback || Arne Bosman e.a. || Vrije Uitgevers, De
Het leukste boek over hijskranen voor jongens van 3 tot 83. Jonge kinderen kunnen er uren in bladeren maar ook voor oudere lezers bevat dit boek een schat aan foto's en begrijpelijke informatie over alles wat hijst.
Te land, ter zee en in de lucht. Het hijskranenboek bevat alle soorten hijskranen. De grootste, de kleinste, rijdende kranen, varende kranen en zelfs vliegende kranen.
Waarom valt een kraan niet om, hoe kun je een stoeptegel tillen met een dun wollen draadje, hoe groot is de groo...
morgen verzonden
Handboek ZZP Bouw 2023
Complete gids voor ondernemers in de bouw
2023 || Paperback || Peter Bosman || Vrije Uitgevers, De
morgen verzonden
Handboek Parttime ZZP 2023 / Druk 19
Gids voor deeltijdondernemers, freelancers zzp'ers
2023 || Paperback || Peter Bosman || Vrije Uitgevers, De
Ondernemen in deeltijd is voor veel mensen een goede manier om te starten met een bedrijf of om een bedrijf te combineren met zorg, een baan of gewoon vrije tijd. Er zijn wel wat zaken waar je op moet letten om het volledige voordeel uit te buiten, zaken als urencriterium, concurrentiebeding, auteursrecht voor werknemers en ondernemers, tarieven en offertes, pensioenen en verzekeringen. Dit alles vindt u in Parttime ZZP, al jaren hét naslagwerk van succesvolle ondernemers.
Met Parttime onder...
morgen verzonden
Handboek Kapsalon 2022
Ondernemen in de cosmetische branche
Paperback || Peter Bosman || Vrije Uitgevers, De || met inkijkexemplaar
Een begrijpelijk en compleet handboek waarin alle stappen staan genoemd om een eigen salon te beginnen. Dit boek is geschreven voor mensen voor starters en zzp'ers die met een eigen salon, als thuiskapper of als ambulant kapper willen beginnen.
In deel één gaat het over het omzetten van je droom in een plan. We gaan in op de vraag wat je nodig hebt aan kennis, geld en materialen om te starten met je bedrijf.
Zonder goede relaties ben je nergens, deel twee gaat over deze relaties en je klant...