Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

40,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 38,90
+
Bestel

Reflecteren de basis / Druk 4

Op weg naar bewust en bekwaam handelen

2020 || Paperback || Mirjam Groen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De roep om reflectie blijft klinken in alle lagen van de samenleving. Jij draagt daarin als professional een bijzondere verantwoordelijkheid. Van jou wordt voorbeeldgedrag verwacht. Dat vereist dat je kritisch kunt kijken naar je eigen handelen en dat je kunt omgaan met professionele dilemma’s. Dat je kunt reflecteren op eigen professioneel gedrag.

Reflecteren: de basis helpt je om je een reflectieve denkwijze eigen te maken. Het boek geeft je de handvatten om

je reflectievaardigheid te ont...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Word informatievaardig! / Druk 4

Digitale informatie selecteren, beoordelen en verwerken

2023 || Paperback || Saskia Brand-Gruwel e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Handleiding voor het zoeken, selecteren en verwerken van digitale informatie;

- helpt bij het formuleren van een goede onderzoeksvraag;

- ook geschikt voor het beantwoorden van complexere informatievragen.

Word informatievaardig! biedt handvatten om efficiënt en kritisch om te gaan met informatie op het internet en in wetenschappelijke databases.

Het boek behandelt de volgende vier thema’s:

Werkwijze voor een goede onderzoeksvraag;

strategieën om informatie te vinden;

beoordelingscriter...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...