Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

46,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De kleine ITIL - versie 2011

2016 || Paperback || Louk Peters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik

In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.

Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de

IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.

In mei 2007 is een nieuwe vers...

19,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Agile in de echte wereld

starten met Scrum

2016 || Paperback || Derk-Jan de Grood || Techwatch B.V. || met inkijkexemplaar

Scrum is op dit moment het populairste Agile-framework. De aanpak stimuleert organisaties om meer businesswaarde te creëren, nieuwe ideeën snel naar productie te brengen en de verschillende disciplines constructief te laten samenwerken. Er is veel geschreven over Scrum, maar meestal alleen over de werking en de principes en niet over de invoering. De transitiefase blijft hierdoor onderbelicht. In dit boek staat juist de praktische invoering centraal.

Agile in de echte wereld - Starten met S...

23,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Service management

2016 || Paperback || Jos Gielkens || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd.

In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting v...