Zoekfilters
Resultaten (4)
Marketingcommunicatie zonder MyLab / Druk 7 (e-book)
2023 || E-book via Bookshelf || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.
Opbouw
In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het bere...
Marktonderzoek, 5e editie (e-book)
Methoden en toepassingen
2019 || E-book via Bookshelf || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V.
Het boek Marktonderzoek behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.
In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zo...
morgen verzonden
Marketingcommunicatie met MyLab / Druk 7
2023 || Paperback || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.
Opbouw
In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het berekenen van de camp...
morgen verzonden
Marktonderzoek met MyLab / Druk 5
Methoden en toepassingen
2019 || Paperback || Patrick De Pelsmacker e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het boek Marktonderzoek behandelt de methodologie van onderzoek en is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.
In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zoals onderz...