Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Onderwijskunde (3)

48,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

75 Modellen van het onderwijs (e-book)

2010 || E-book via Bookshelf || Remco Coppoolse e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Het denken en werken vanuit onderwijsmodellen is voor iedereen die in het onderwijs werkt dagelijkse kost. Onderwijsontwikkelaars, docenten/trainers, onderwijsmanagers; een ieder zoekt naar het juiste model dat past bij zijn of haar situatie. Ook als je student bent van een lerarenopleidingen of onderwijskunde krijg je er tijdens je studie mee te maken. Door het grote aanbod van modellen is het vooral voor deze studenten vaak lastig om het juiste model te kiezen, passend bij opdrachten en scr...

55,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,15
+
Bestel

75 Modellen van het onderwijs

2010 || Paperback || Remco Coppoolse e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het denken en werken vanuit onderwijsmodellen is voor iedereen die in het onderwijs werkt dagelijkse kost. Onderwijsontwikkelaars, docenten/trainers, onderwijsmanagers; een ieder zoekt naar het juiste model dat past bij zijn of haar situatie. Ook studenten van lerarenopleidingen, pabo’s en onderwijskunde krijgen er tijdens hun studie mee te maken. Door het grote aanbod van modellen is het vooral voor deze studenten vaak lastig om het juiste model te kiezen, passend bij opdrachten en scripti...

20,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 19,48
+
Bestel

NIVOZ-thema's De gemotiveerde leerling

2018 || Paperback || Geert Bors e.a. || Maklu, Uitgever

Over het boek:

"Leerlingen zijn niet gemotiveerd om te leren" is een veelgehoorde verzuchting. Maar wat is dat - een gemotiveerde leerling? Welke kenmerken schrijven we toe aan motivatie? Wat is nodig om je gemotiveerd te voelen? Stel je deze vragen aan leerlingen en leerkrachten, dan omschrijven zij motivatie dikwijls in termen van 'lekker bezig zijn', 'ingespannen werken' of 'iets doen om een bepaald doel te bereiken'.

Een leraar vertelde ons: "Mijn leerlingen zijn vaak niet gemotiveerd. Ik k...