Zoekfilters

Verschijningsjaar
2006 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Onderwijskunde (3)

51,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,35
+
Bestel

Innovatief onderwijs ontwerpen / Druk 2

De ontwerpprincipes van het 4CID-model

2017 || Paperback || Bert Hoogveld e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het nieuwe boek Innovatief onderwijs ontwerpen laat zien hoe vanuit het 4CID-model effectief complexe taken in het onderwijs gemaakt kunnen worden. Deze wetenschappelijk onderbouwde methode is steeds gangbaarder bij instellingen die hun onderwijs beroepsgerichter willen (her)ontwerpen.

Waarom kiezen voor Innovatief onderwijs ontwerpen?

* zorgt voor een goede verbinding van theorie en de praktijk;

* praktische voorbeelden verduidelijken de toepassing van het model;

* helder en overzichtelijk gestr...

50,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,40
+
Bestel

De docent als coach in het hoger onderwijs

in het hoger onderwijs

2006 || Paperback || Karin Scarger e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

In het huidige onderwijs wordt van docenten meer verwacht dan inhoudelijke deskundigheid: zij zijn steeds vaker coach. Coach bij actief en zelfstandig leren, coach bij zelfreflectie en studieloopbaan-begeleiding, coach bij het bespreken van portfolio's en persoonlijke ontwikkelingsplannen.

Coachen van studenten is niet gemakkelijk. Hoe laat je studenten reflecteren? Wat doe je als studenten ongemotiveerd zijn? Hoe voer je een slechtnieuws-gesprek? Hoe stimuleer je evenwichtige participatie in ...

42,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

De docent als coach in het hoger onderwijs (e-book)

2006 || E-book via Bookshelf || Karin Scarger e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

In het huidige onderwijs wordt van docenten meer verwacht dan inhoudelijke deskundigheid: zij zijn steeds vaker coach. Coach bij actief en zelfstandig leren, coach bij zelfreflectie en studieloopbaan-begeleiding, coach bij het bespreken van portfolio's en persoonlijke ontwikkelingsplannen.

Coachen van studenten is niet gemakkelijk. Hoe laat je studenten reflecteren? Wat doe je als studenten ongemotiveerd zijn? Hoe voer je een slechtnieuws-gesprek? Hoe stimuleer je evenwichtige partic...