Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Management algemeen (3)

18,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 18,04
+
Bestel

Verandermanagement in 28 lessen / Druk 11

2022 || Paperback || Jaap Boonstra || Business Contact

In ‘Verandermanagement in 28 lessen’ laat Jaap Boonstra in 28 korte, heldere lessen zien wat je kunt verwachten wanneer je een proces van verandering ingaat. Hij gaat in op de belangrijkste aspecten van de reis die elk verandertraject in essentie is - van de eerste verkenning van het terrein en het bepalen van de route tot het terugkijken na afloop.

Aan de hand van concrete cases deelt Boonstra zijn ervaringen als verandermanager en adviseur, en reflecteert hij op die ervaringen. Daarmee ...

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Zo doen we dat hier niet! / Druk 4

Succesvol zijn en blijven in tijden van verandering

2022 || Paperback || John Kotter e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

In 'Zo doen we dat hier niet!' buigen John Kotter en Holger Rathgeber zich over de vraag hoe organisaties succesvol blijven in een periode van tegenspoed. 'Zo doen we dat hier niet!' gaat over een groep stokstaartjes in de Kalahariwoestijn. Na jaren van gestage groei zorgt langdurige droogte ervoor dat hun voorraden uitgeput raken, roofdieren hun gebied betreden en het harmonieuze leven van de groep wordt bedreigd. De stokstaartjes maken onderling ruzie en de houding 'zo doen we dat hier nie...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Sales From Your Heart

2022 || Paperback || Richard van Kray || Business Contact

In ‘Sales From Your heart’, Richard van Kray gives you the tools and framework with which to establish a truly meaningful connection with your customer, without losing sight of yourself. Offering customer-oriented advice, putting the customer first, or mapping out your process as a customer journey: these methods give your customer the feeling it’s all about them. But is it leading you to lose touch with your own ambitions, or is it all a hollow cliché hiding your real motive: profit? ...