Zoekfilters

Management algemeen (4)

33,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Opdrachtgever tevreden

van inhoudelijk expert naar adviserende partner

2017 || Hardcover || Jan Willem van den Brink e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen?

Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van 'u vraagt, wij draaien'. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op.

Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resulta...

14,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Collega gezocht

Trots uitdragen in je netwerk

2018 || Hardcover || Maarten van Os e.a. || Uitgeverij Krokoboek

37,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 35,63
+
Bestel

Opdrachtgever gezocht (Heruitgave)

Acquireren als onderdeel van je werk

2024 || Hardcover || Jan Willem van den Brink e.a. || Uitgeverij Krokoboek || met inkijkexemplaar

Wat veel inhoudsdeskundige professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Ze willen wél graag geholpen worden. Liefst door mensen die ze kunnen vertrouwen en die verstand van de inhoud hebben.

Het is daarom geen gek idee om als professional zelf je opdrachten te verwerven. Je komt eerder aan tafel, en adviseert over de beste oplossingsrichting. Zo word je meer vertrouw...

34,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Waarom doen ze het niet gewoon?

Zorg dat je consultants en techneuten opdrachtgevers vinden en tevreden houden

2023 || Hardcover || Maarten van Os e.a. || Uitgeverij Krokoboek

Hoe zorg je als leider, dat je consultants en techneuten meer bijdragen aan het vinden en tevreden houden van opdrachtgevers? Dat ze buiten hun directe vakinhoud wat meer ondernemend zijn. Zodat bijvoorbeeld:

• Consultants hun netwerk beter onderhouden en uitbreiden

• Ingenieurs commerciële kansen bij klanten zien en doorgeven, of nog beter, erop reageren

• Techneuten eerst de vraag achter de vraag achterhalen, voordat ze enthousiast de inhoud induiken

• ICT-ers meekijken bij het vin...