Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Economie en bedrijf algemeen (3)

25,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

No Risk No Fun

risico's nemen met gezond verstand

2017 || Paperback || Robert 't Hart e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar

Het zijn onzekere tijden, en de angst voor weer een crisis of een onverwachte tegenvaller lijkt steeds groter te worden. Als ondernemer of bestuurder is de verleiding groot om je toevlucht te zoeken in een waterdicht risicomanagementsysteem. Het voelt veilig en gemakkelijk om met extra regels en protocollen zo veel mogelijk risico's af te dekken. Dat kan echter leiden tot een schijnveiligheid die onnodig kansen verkleint, handelingsvrijheid beperkt, en het resultaat van besturen of ondernemen...

34,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

An Introduction to Trade and Commodity Finance

With examples from the trade in metals

Paperback || Gideon de Jong || Eburon || met inkijkexemplaar

What do steel, coffee and gasoline have in common? They are commodities which are globally consumed on a daily basis. Before being consumed, the materials make their way through their value chains. Traders play a key role in these chains. They match supply and demand by purchasing and selling commodities. As the commodity markets involve trillions of dollars, this leads to a substantial financing need, which has led to the emergence of the field of Trade & Commodity Finance.

This book provide...

15,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Crowdfunding, de hype voorbij

haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne

2014 || Paperback || Martijn Arets e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar

Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als iedereen roept? Of kun je er in sommige gevallen maar beter niet aan beginnen? Hoe ziet de toekomst van crowdfunding eruit? En als je besluit te crowdfunden, hoe haal je dan maximale waarde uit de campagne? Geld is namelijk niet altijd het meest waardevolle resultaat van een campagne.

In 'Crowdfunding, de hyp...