Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Bedrijfskunde algemeen (3)

19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 18,95
+
Bestel

Komt een Klant bij de Kassa / druk 2

2012 || Hardcover || Saskia Lips || Reality Bites Publishing B.V.

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes?

Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn.

In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden ...

5,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Slim werken slim reizen / druk 1

hoe implementeer ik het nieuwe werken

2012 || Hardcover || Linda van Tilburg e.a. || MKB Servicedesk BV

Weet jij als ondernemer hoeveel tijd jouw medewerkers iedere week kwijt zijn aan reizen? Hoe lang ze in de file staan? En hoe ze die tijd beter kunnen besteden? Wat win jij ermee als ze op flexibele tijden werken: onderweg, thuis of op kantoor?

Op deze vragen geeft dit boek antwoord. Ook komt aan bod hoe jij als ondernemer jouw organisatie en bedrijfscultuur klaar maakt voor de toekomst en hoe je het reis- en werkgedrag van je medewerkers positief beïnvloedt. Dit boek voorziet je van praktis...

21,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Je bent wie je kent / druk 1

2012 || Hardcover || Edouard van Arem e.a. || Paradigma

Netwerken is veel meer dan kaartjes verzamelen. Het is een levenskunst zo oud als de mensheid zelf. Wij zijn immers sociale dieren en om in de groep te overleven was het letterlijk van levensbelang om zowel te geven als te nemen. Die essentiële levenskunst zijn we echter uit het oog verloren. Rendement voor het individu is belangrijker geworden dan profijt voor anderen in het netwerk. Deze houding leidt vaak tot teleurstelling want om succesvol te netwerken moet je durven delen. Dit boek laa...