Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Bedrijfskunde algemeen (3)

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Ecologisch veranderen van organisaties

speelveld der verandering

2008 || Paperback || G. Hustinx e.a. || Boom

In dit boek wordt een vernieuwende kijk op organisaties en organisatieverandering gepresenteerd: de organisatie als een systemisch netwerk. In ieder systeem ontstaat dynamiek, een onzichtbare en vaak onbegrepen kracht, zoals bijvoorbeeld ‘strijd om de macht’. In het opsporen, erkennen en veranderen van de dynamiek ligt dè hefboom tot ecologische verandering van organisaties. Veranderen van de dynamiek start bij het eigen aandeel.<br/>Dit boek gaat ook over het nemen van de eigen ver...

15,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Vantoen.nu Zaken doen voor je plezier / Druk 90

2008 || Paperback || M. Spade || Spectrum

In dit boek krijgt de zakenman een spiegel voorgehouden. Zijn ondergeschikten wordt gewezen op het belangrijke werk dat de bazen doen en de geniale gedachten die hen beheersen, ook als ze niets doen. En ook zij die eens baas willen worden, kunnen in dit boek een lachende leidraad vinden. Want vergis u niet. Dit boek is niet alleen een satire, maar het behandelt ook de belangrijkste wetten van de economie; bewegingsstudie, tijdstudie, marktonderzoek, reclame en dergelijke, die de auteur op een...

93,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 89,25
+
Bestel

Technische bedrijfskunde 2

organisatie, administratie en marketing

2008 || Paperback || W. Both e.a. || Noordhoff

De serie Technische bedrijfskunde deel 1 en 2 is opgezet als naslagwerk. Het heeft een techniek brede focus waarbij gebruik gemaakt van voorbeelden en toepassingen.

In Technische bedrijfskunde 2 komen de volgende modules aan de orde:

productiemanagement

servicemanagement

zorgmanagement

De student krijgt bij het onderdeel Servicemanagement uitleg over de implementatie van soft- en hardware, het callcenter, periodiek en preventief onderhoud en wat verstaan we onder Service level agreement.