Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Bedrijfskunde algemeen (4)

29,50
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 28,03
+
Bestel

Goed doen, goed ontmoeten

Goede doelen in onze samenleving. Betekenis, waardecreatie, merkverhalen, positionering, vertrouwen en zo meer.

2025 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books

Goed doen, goed ontmoeten.

Als je goed doet voor anderen, ga je goedheid ontvangen.

Een eeuwenoude uitdrukking die wortels heeft in de alledaagse ervaring en morele lessen van het leven.

In dit boek geef ik inspirerende merkverhalen, praktische modellen en voorbeelden, die je aan het denken zetten en je kunnen ondersteunen bij het werken aan jouw merk.

28,50
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Merken als Noabers

2025 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books

In dit boek vertel ik verhalen over merken, die hun waarde ontlenen aan de streek waar ze vandaan komen. Waar hun wortels liggen. Merken die aanvoelen als noabers en vreugde en blijheid brengen.

Ik speur vooral naar merken, die de streek zijn ontstegen, internationaal hun fans hebben.

Merken van producten, van bedrijven en van mensen: sporters, artiesten en kunstenaars. die hun én onze reputatie vestigen buiten onze landsgrenzen.

28,50
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Dromen over een betere wereld

Over startups, innovatie, ondernemerschap, marketing, merken, positionering en zo meer.

2025 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books

Jan Lantink heeft veel geschreven over de kunst van het positioneren van een sterk merk. Dit boek is ontstaan door nieuwsgierigheid. Waarom denken startuppers, dat hun droom zeker uitkomt? Dat ze snel een merk kunnen worden zoals Apple. Rijk worden en weten, dat ze gemak, plezier, blijheid, status en zo meer bij hun gebruikers brengen. Dat ze de wereld kunnen verbeteren?

34,50
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Schetsen naar de geest van de tijd.

Ruim een halve eeuw maatschappelijke thema's en reclame

2025 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books

Als reclameman heb ik met veel plezier gewerkt aan dit boek over ruim een halve eeuw reclame voor maatschappelijke thema’s.

Ik neem je mee in verhalen van toen en nu. Met veel voorbeelden. Met veel context uit wetenschappelijke studies en berichtgeving in de media.

Dit is de aangepaste tweede editie. Nieuwe vondsten in de archieven en de verbijsterende en soms schokkende actualiteit vragen erom.