Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
Verschijningsjaar
2021 (2)

Bedrijfseconomie (3)

87,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12

2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;

- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;

- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.

Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.

Deze editie sluit naadloos aan op d...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Money - Magazine over bedrijfseconomie / Druk 3

Magazine over bedrijfseconomie

2023 || Paperback || Antoinette Leerdam || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een magazine en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Hoe verdien je geld met waar je goed in bent? MONEY gaat over geld verdienen, kosten beheersen en het inzetten van je talenten in je eigen onderneming of het bedrijf van je toekomstige werkgever of opdrachtgever.

Bedrijfseconomie is iets waarmee iedere professional in een organisatie of met een eigen onderneming te maken krijgt. Voor veel studenten taaie kost! In dit magazine is ...

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Bedrijfsbeslissingen en financiële verantwoording / Druk 5

2021 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Volledig vernieuwde vijfde editie uitgebreid met actuele onderwerpen;

- Kennismaking met bedrijfseconomie, speciaal voor 'non-financials';

- theorie gekoppeld aan managementbeslissingen.

Dit boek leert studenten die geen financieel-economische opleiding volgen, de belangrijkste financieel-economische principes toe te passen. Aan bod komen o.a. het maken van een marketingplan en een investeringsvoorstel. Studenten maken daarbij kennis met begrippen als ‘begrote balans’, ‘liquiditeitsbe...