Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (2)

Resultaten (3)

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Wie Kundenfreundlich bin ich wirklich?

Ein praktischer Leitfaden für mehr Kundenzufriedenheit

2022 || Paperback || Jeannette Biesbroeck || Mijnmanagementboek.nl

Kundenfreundlichkeit ist der kürzeste Weg zu besseren Geschäftsergebnissen. Das ist die Schlussfolgerung von Jeannette Biesbroeck nach vierzig Jahren Tätigkeit in der Dienstleistungsbranche. Anhand von Praxisbeispielen weist sie in diesem Buch den Weg zur 'Kundenfreundlichkeit als Meisterschaft'. Heben Sie sich auf ihre eigene Art und Weise und im Rahmen Ihrer Möglichkeiten von Ihrer Konkurrenz ab. Der Kunde möchte vor allem GUT und in vielen Fällen BESSER bedient werden. Wie gehen Sie ...

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?

Een praktische gids voor MKB'ers en ZZP'ers

2021 || Paperback || Jeannette Biesbroeck || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.

De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel geval...

14,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

How customer friendly am I really?

A practical guide to more customer satisfaction

Paperback || Jeannette Biesbroeck || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

Customer friendliness is the shortest route to better business results. That's the conclusion Jeannette Biesbroeck draws after forty years of working in the service industry. In this book she points the way to 'Customer friendliness as mastery', with which you can distinguish yourself from your competitors in your own way and within your possibilities.

The customer wants one thing above all: to be well served. In many cases: better. How do you do that? What works and what doesn't? How do you...