Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (2)

Resultaten (3)

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Effectief communiceren in de tandartspraktijk

Tips en casuïstiek

Paperback || Albert Smith || AccreDidact

Professioneel communiceren is een voorwaarde voor het ontstaan van een goede tandarts-patiëntrelatie. Het is aangetoond dat een goede tandarts-patiëntrelatie de mondgezondheid van de patiënt bevordert. Professioneel communiceren kan moeilijk zijn. Zelfs ervaren tandartsen blijken soms moeite te hebben met bepaalde gesprekssituaties. In deze nascholing worden aan de hand van casuïstiek tips gegeven om lastige gesprekken met succes te kunnen voeren. Achtereenvolgens wordt

aandacht besteed a...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Effectief communiceren in de mondzorgpraktijk

Tips en casuistiek

Paperback || Albert Smith || AccreDidact

Professioneel communiceren is een voorwaarde voor het ontstaan van een goede relatie tussen een behandelaar en zijn patiënt. Het is aangetoond dat een goede relatie tussen een mondzorgverlener en een patiënt de mondgezondheid van de patiënt bevordert. Professioneel communiceren kan moeilijk zijn. Zelfs ervaren mondhygiënisten blijken soms moeite te hebben met bepaalde gesprekssituaties. In deze nascholing worden aan de hand van casuïstiek tips gegeven om lastige gesprekken met succes te ...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Gedragsverandering in de mondzorgpraktijk

Tips en casuistiek

2022 || Paperback || Albert Smith || AccreDidact

De belangrijkste tandheelkundige aandoeningen (cariës, gingivitis, parodontitis, excessieve

gebitsslijtage) zijn feitelijk gedragsziekten. Gedrag wordt aangeleerd en kan daarom worden

aangepast als dat vanwege de (mond)gezondheid raadzaam is. In deze nascholingsmodule

wordt aandacht geschonken aan het ontstaan van gedrag en aan de factoren die daarbij een

rol spelen. Er worden theoretische modellen, voorlichtings- en gesprekstechnieken gepresenteerd

waarmee mondzorgverleners het gedrag van h...