Zoekfilters

Auteur
Cees Braas (2)
Uitgever
SAGE (19)
Noordhoff (4)
Verschijningsjaar
2015 (5)
2018 (5)
2012 (4)
» Toon alle opties (5)

Resultaten (31)

81,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 76,95
+
Bestel

Researching Interpersonal Relationships

Qualitative Methods, Studies, and Analysis

2013 || Paperback || Manning || SAGE

This accessible book explores and demonstrates methodological tools used to guide qualitative relationships research, especially studies of interpersonal communication.

130,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 123,50
+
Bestel

Braithwaite, D: Engaging Theories in Interpersonal Communica

2014 || Paperback || Braithwaite || SAGE

Highlights the key theories used to guide interpersonal communication research, featuring chapters written by leading scholars in the field. Both classic and cutting edge theories are explored, and applications of the theory in question are discussed in each chapter.

130,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 123,50
+
Bestel

Leading With Communication

A Practical Approach to Leadership Communication

2012 || Paperback || Gamble || SAGE

Leading with Communication, prepares today's students to acquire the skills, develop a global perspective, and master the technology designed to enhance their visibility and credibility as leaders.

19,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Het gesprek aangaan / druk Heruitgave

ruimte nemen, geven en delen

2014 || Paperback || Erik Boers e.a. || Eburon

Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt.

Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: 'Waarom praten we toch zoveel? Kunnen we daar niet eens mee stoppen en ons richten op het doen?' Maar dat doen blijkt zonder goede gesprekken vaak lastiger dan we in eerste instantie willen geloven.

'Het gesprek aangaan' laat zien hoe je de psychologie van het beïnvloeden kunt gebruiken om je dagelijkse (werk)gesprekken effectiever te voeren. Het helpt je om je eigen gedrag te ...

63,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 59,85
+
Bestel

Dynamics of Writing

An Exercise Guide

2018 || Paperback || Filak || SAGE

130,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 123,50
+
Bestel

Ii, C: Racism, Sexism, and the Media

2012 || Paperback || Wilson || SAGE

Examines how people of color fit into the fabric of America and how the media tell them and others how they fit.

110,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 104,50
+
Bestel

Applied Crisis Communication and Crisis Management

Cases and Exercises

2013 || Paperback || Coombs || SAGE

Guides students through cases and exercises that explore crisis communication and management in action, building the necessary skills for effective crisis management.

110,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 104,50
+
Bestel

Globalizing Intercultural Communication

A Reader

2015 || Paperback || Sorrells || SAGE

A student-focused reader organized around both established and contemporary areas of intercultural communication research and theory.

130,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 123,50
+
Bestel

Cho, H: Health Communication Message Design

2011 || Paperback || Cho || SAGE

Clearly explains core health communication principles and processes for designing effective messages for health communication interventions and campaigns while integrating perspectives from multiple areas including psychology, public health, and social marketing.

45,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Een sterk draagvlak in 10 stappen

participatie, stakeholdermanagement en strategische communicatie

Paperback || Bart Derwael || Politeia

Een breed draagvlak (publieke steun) is meer dan ooit een kernvoorwaarde om een beleid, project of idee duurzaam vorm te geven. Burgers, medewerkers en klanten eisen terecht en steeds nadrukkelijker hun plek op bij beslissingsprocessen van overheden, organisaties en ondernemingen. Inspraak en participatie zijn dus absoluut noodzakelijk maar niet voldoende. Draagvlakcreatie is een delicate evenwichtsoefening in strategische communicatie met belanghebbenden en vergt dus naast uitzonderlijke com...