Resultaten (46)

52,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 49,40
+
Bestel

Social Marketing Casebook

2022 || Paperback || Jeff French e.a. || SAGE

Brings together for the first time a dedicated collection of social marketing case studies and vignettes from around the world.

17,51
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

NFT voor bedrijven

Zakendoen in de digitale wereld met Non-Fungible Tokens

Paperback || A. Scholtens || Mijnbestseller.nl || met inkijkexemplaar

In een snel veranderende wereld is het soms lastig als ondernemer of bedrijf om bij te houden waar interessante ontwikkelingen plaatsvinden. Eén van deze ontwikkelingen is het zakendoen in een virtuele wereld of uw producten verkopen met een Non-Fungible Token. Wat is dit precies en is het iets waar uw bedrijf of organisatie ook op in moet spelen? Wat zijn de voordelen, wat zijn de nadelen en wat zijn de risico's? Op al deze vragen probeert dit boek een antwoord te formuleren.

Maar het boek...

41,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Handboek Social media marketing, 3e editie

2022 || Paperback || Patrick Petersen || Duuren Media, Van || met inkijkexemplaar

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is ee...

26,85
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Innovatie en succes in sales

Slim plannen, professioneel verkopen, minder onderhandelen

2022 || Paperback || Piet Aarts || Brave New Books

Hoe maken we de juiste keuzes, in een tijd waarin alles razendsnel verandert? Is er een alternatief voor tijdrovende planningsprocessen en is onze commerciële vakkennis en houding nog van deze tijd? Zijn alle veranderingen in de markt relevant en hoe blijven we stevig aan het roer? Hoe kunnen we ons aanpassings- en innovatievermogen versterken? Kunnen we de voordelen voor de klant met harde cijfers onderbouwen, zodat de prijs minder belangrijk wordt? Hoe stimuleren we creativiteit en zetten ...

49,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 47,03
+
Bestel

Digital marketing en E-commerce expert / Druk 1

2022 || Paperback || Tim Gorter e.a. || Edufocus

Deze methode is specifiek voor niveau 4 opleidingen die bezighouden met digital marketing, zoals voor de opleiding E-commerce manager. De student leert hoe hij succesvol een digitale strategie moet opzetten met de inzet van diverse applicaties, waaronder websites, webshops, social media apps en advertentie tools. De student krijgt een gedegen inzicht in de mogelijkheden en beschikt daarmee over alle nodige en beschikbare kennis binnen dit interessante werkveld. Hij is in staat om voor opdrach...

72,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 68,88
+
Bestel

Consumentengedrag, de basis / Druk 7

2022 || Paperback || André Weber || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied;

- praktijkgerichte benadering;

- te gebruiken in compacte modules.

Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.

In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consu...

51,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

40,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,48
+
Bestel

Positioneren / Druk 5

Stappenplan voor een scherpe positionering

2022 || Paperback || Jaap van der Grinten e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.

Deze vijfde druk is op tal van ...

9,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Kijkshop

opkomst en ondergang van het vitrineconcept

2022 || Paperback || Hans Corbijn || Gegarandeerd Onregelmatig

Wie is er nooit in een Kijkshop geweest? Wat was dat voor aparte formule met vitrines, kaartjes en schrijftafeltjes? Waar kwamen die artikelen, die door dat luikje werden geschoven, eigenlijk zo snel vandaan? En hoezo moest “Alles Weg!”? En ook: hoe heeft deze vreemde eend in het winkellandschap het nog zo lang uitgehouden?

De auteur beschrijft het fascinerende verhaal van het ontstaan, de pioniersfase, de sterke groei, de stabilisatie en ook de neergang en het einde van Kijkshop; de v...

23,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De klantenfluisteraar

2022 || Paperback || Verwarrend Eenvoudig

Klanten. Aan de ene kant zijn ze je broodwinning en dus je waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op je zenuwen: hoe krijg je vat op hun gedrag? Hoe werkt het ‘klantenbrein’ precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan je denkt – en dan zij zelf denken!

Van Setten haalt in de Klantenfluisteraar heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijk je weer met met frisse blik te...