Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (2)
Hogeschool Rotterdam (2)

Resultaten (3)

63,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 60,33
+
Bestel

Inleiding ICT-auditing / Druk 6

2016 || Paperback || Jan van Praat e.a. || Boom

In Inleiding ict-auditing beschrijven Jan van Praat en Hans Suerink het

volledige werkveld van de ict-auditor: waar moet hij rekening mee houden, wat zijn de belangrijke beroepsregels, hoe gaat de dossiervorming en hoe geeft hij assurance? Ook komt aan de orde hoe ICT opgesplitst kan worden in onderzoeksobjecten.

De zesde druk kent de vertrouwde indeling in twee delen. In het eerste deel worden het vakgebied ict-auditing en het auditproces nader uitgewerkt.

In het tweede deel wordt ict-audit...

46,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Handboek Requirements / Druk 3

Als analist floreren in een vakgebied in beweging

2022 || Paperback || Nicole de Swart || Eburon

Agile softwareontwikkeling lijkt tegenwoordig de standaard aanpak. Maar in de praktijk blijken elementen van traditionele en agile requirements op grote schaal vermengd te worden. Bewust en vaker nog onbewust. Dat heeft grote impact op het werk van requirementsanalisten.

Business en IT bij elkaar brengen deden we altijd al. Laveren tussen de vaak botsende zienswijzen van traditionele en agile requirements is daar nu bijgekomen.

Handboek Requirements laat zien waar het vak nu staat en waar we ...

21,26
Levertijd: 23 werkdagen
met 5% korting 20,20
+
Bestel

ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk

Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...