Zoekfilters

Uitgever
SAGE (4)

Resultaten (5)

154,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 146,30
+
Bestel

Understanding Journalism

2018 || Hardcover || Sheridan Burns || SAGE

With a new chapter on visual storytelling and expanded coverage of digital and social media platforms, the third edition of this bestselling text explains the principles and techniques required to become a successful - and valued - journalist.

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Verenigingsleven rondom de Zuiderzee

2018 || Hardcover || Thijs Broer || Waanders Uitgevers

In het voorjaar en de zomer van 2018 reisden de fotografen Koos Breukel en Sander Troelstra in een oud campertje rond de voormalige Zuiderzee om het verenigingsleven langs de kusten te verkennen en in beeld te brengen. Van de showband op het voormalige eiland Urk tot kitesurfers in Muiden, van Koor Stereo in het Bijbelvaste Genemuiden tot jongerenvereniging 19nu in Zeewolde. Wat beweegt mensen om in deze tijd lid te worden van een vereniging en zich er soms jarenlang voor in te zetten? Hoe zi...

154,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 146,30
+
Bestel

Theorizing Digital Cultures

2018 || Hardcover || Bollmer || SAGE

Explaining how digital media affect identities, bodies, social relations, artistic practices and the environment, this book helps students understand the key theoretical approaches in the field.

154,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 146,30
+
Bestel

Introducing Media Practice

2018 || Hardcover || Kerry || SAGE

Taking readers from media students to media professionals, Introducing Media Practice brings together the 'why' and the 'how to' of media studies. It explains how adding theory to practice improves students' media projects, and shows them how to develop the kind of project skills they need for a career in the creative and media industries.

154,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 146,30
+
Bestel

Doing Visual Analysis

From Theory to Practice

2018 || Hardcover || Ledin || SAGE

This text provides a concrete set of tools to research and analyse a wide range of visual data, showing students how to apply the right mix of methods to their own research projects and equipping them with the skills to break down and analyse contemporary visual communication.