Zoekfilters

Voorgeschreven bij
EuroCollege (2)
Hogeschool Rotterdam (2)

Resultaten (35)

84,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Essentials of Entrepreneurship and Small Business Management / 9th Global Edition

2018 || Paperback || Norman Scarborough e.a. || Pearson || ook als eBook

Help your students cultivate the skills for successful business managementEssentials of Entrepreneurship and Small Business Management, 9th edition, teaches your students how to launch and successfully manage a small business.Packed with learning features, this book is perfect for courses on small business management.Also available with MyLabTM.

46,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,70
+
Bestel

Hubristic Leadership

Paperback || Eugene Sadler-Smith || SAGE

The 2008 financial crash, the war in Iraq and the Trump Administration are just some of the examples Eugene Sadler-Smith uses to bring hubristic leadership and all its pitfalls to life in this groundbreaking new text. Using critical analysis and reflective anecdotes, this book explores the characteristics and impacts of hubristic leadership and how these might be anticipated, mitigated and allayed.



81,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 76,95
+
Bestel

Cases in Leadership

2020 || Paperback || W. Glenn Rowe e.a. || SAGE

60,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Oikonomia - Inzicht in economie

2018 || Paperback || Johan Albrecht e.a. || Owl Press || met inkijkexemplaar

Oikonomia – het goed besturen van een huishouden –is een concept dat zijn oorsprong kent in het oude Griekenland. Sindsdien is inzicht in economie alsmaar belangrijker geworden om maatschappelijke uitdagingen aan te pakken.

Het is goed leven in een economisch welvarende maatschappij, maar hoe ontstaat deze welvaart en wat zijn de belangrijkste mechanismen om die te verwezenlijken? Zorgen enkel efficiënte markten voor welvaart of is net de overheid aan zet in de moderne economie? Wat is ...

64,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 61,70
+
Bestel

NU Commercieel profielboek marktonderzoek

2018 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff

60,25
Levertijd: 7 werkdagen
+
Bestel

Business Information Systems / 6th edition

Technology, Development and Management for the Modern Business

2018 || Paperback || Paul Bocij e.a. || Pearson

In order to run a successful business, today's manager needs to combine business skills with an understanding of information systems and the opportunities and benefits that they bring to an organisation. Starting from basic concepts, this book provides a comprehensive and accessible guide to:understanding the technology of business information systems; choosing the right information system for an organisation; developing and managing an efficient business information system; employing informa...

36,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Conducting Action Research for Business and Management Students

2021 || Paperback || David Coghlan e.a. || SAGE

This concise and practical guide explores the use of action research as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.

46,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,70
+
Bestel

Understanding Journalism

2020 || Paperback || Lynette Sheridan Burns e.a. || SAGE

With a new chapter on visual storytelling and expanded coverage of digital and social media platforms, the third edition of this bestselling text explains the principles and techniques required to become a successful - and valued - journalist.

62,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 58,90
+
Bestel

International Marketing

2021 || Paperback || Daniel W. Baack e.a. || SAGE

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Stop met verkopen, start met helpen

Meer klanten dankzij de COACH Methode

2019 || Paperback || Mark Soons || Pumbo.nl B.V.

In STOP MET VERKOPEN, START MET HELPEN worstelt Claire om haar Life Coaching praktijk op te zetten. Gaandeweg ontdekt ze de vijf pijlers van de COACH Methode, die het werven van klanten niet alleen makkelijk, maar ook leuk maken: echte connectie, obstakels blootleggen, aantrekkingskracht vergroten, congruent zijn en hartstocht hebben voor jezelf, de klant en je product of dienst.

Mark Soons laat in dit verhaal zien welke veel voorkomende denkfouten er worden gemaakt door sales medewerkers en ...