Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Resultaten (3)

65,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 61,75
+
Bestel

Protocollen voor de intensive care

2015 || Paperback || A.C.J.M. de Pont e.a. || Tijdstroom, Uitgeverij De || met inkijkexemplaar

Intensivecaregeneeskunde vraagt 7 dagen per week, 24 uur per dag om parate kennis gebaseerd op de meest recente internationale richtlijnen. Protocollen voor de intensive care voorziet in beknopte, goed toegankelijke handleidingen die direct bruikbaar zijn in de praktijk en die de belangrijkste onderwerpen in de intensivecaregeneeskunde behandelen. Naast de meest voorkomende problemen per orgaansysteem worden ook algemene behandelingsprincipes besproken zoals infectiepreventie, temperatuurregu...

139,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 132,95
+
Bestel

Leerboek hematologie / Druk 2

2015 || Hardcover || Bob Löwenberg e.a. || Tijdstroom, Uitgeverij De || met inkijkexemplaar

Het terrein van de klinische hematologie bestrijkt een fascinerend palet van aandoeningen dat uitwaaiert van zeldzame aangeboren ziekten, via veel voorkomende ziekten zoals trombose en anemie, tot een gevarieerd scala aan kwaadaardige ziekten van bloed, beenmerg en lymfklieren met een zeer pluriform beloop. De hematoloog bedient zich heden ten dage van geavanceerde, specialistische diagnostiek en steunt op een divers arsenaal van therapeutische benaderingen zoals bloedtransfusie, antistolling...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Patiëntgericht communiceren / Druk 2

gids voor de medische praktijk

2015 || Paperback || Remke van Staveren || Tijdstroom, Uitgeverij De || met inkijkexemplaar

U wilt uw patiënten effectief geruststellen, bij het beslissingsproces betrekken, slecht nieuws brengen of motiveren tot gedragsverandering. Maar hoe doet u dat feitelijk? Wat zegt u? Hoe zegt u het? Hoe praat u met een suïcidale patiënt, hoe reageert u op iemand die in huilen uitbarst en wat zegt u tegen de borderline patiënte die u midden in de nacht in crisis opbelt? Patiëntgericht communiceren wérkt. De patiënt voelt zich begrepen, gesteund en erkend. Er ontstaat een efficiënte en...