Zoekfilters

Auteur
Bert Hedeman (2)

Resultaten (3)

38,10
Levertijd onbekend
met 5% korting 36,20
+
Bestel

Projectmanagement op basis van PRINCE2® / Druk 6

4de geheel herziene druk

2020 || Paperback || Bert Hedeman e.a. || Van Haren Publishing

Dit boek is ontwikkeld op basis van twee uitgangspunten. Ten eerste is het bedoeld als studieboek voor iedereen die zich op een degelijke wijze wil voorbereiden op het PRINCE2 Foundation examen, dan wel het PRINCE2 Practitioner examen. Duidelijk is aangeven welke tekst niet hoeft te worden bestudeerd voor het Foundation examen.

Ten tweede is het een praktisch gebruikersboek voor iedereen die professioneel te maken heeft met projecten, waarbij al of niet gebruik wordt gemaakt van de methode PR...

21,26
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 20,20
+
Bestel

PRINCE2® 6de Editie - Pocket Guide / Druk 2

Pocket Guide

2020 || Paperback || Bert Hedeman e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Deze pocket guide geeft een snelle introductie in en een gestructureerd overzicht van de methode PRINCE2® 6de Editie.

Deze pocket guide is bedoeld voor iedereen die de PRINCE2-methode wil leren kennen en voor al diegenen die betrokken zijn bij een project dat de methode PRINCE2® gebruikt. Verder kan deze pocket guide uitstekend worden gebruikt ter voorbereiding van het PRINCE2® Foundation examen.

Deze pocket guide is gebaseerd op de PRINCE2® 6de Editie en beschrijft de processen, thema’...

21,26
Levertijd onbekend
met 5% korting 20,20
+
Bestel

ITIL® 4 – Pocketguide 2de druk

Paperback || Jan van Bon || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publicaties hebben een vaste plaats verworven als naslagwerk voor professionals en als hulpmiddel bij het toepassen van best practices in een organisatie.Deze pocketguide maakt lezers bekend met het ITIL 4 framework door: inzicht te verkrijgen in de belangrijkste concepten van servicemanagement te begrijpen hoe de zeven ITIL-basisprincipes een...