Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (3)

Resultaten (3)

47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Ontwikkeling in de groep / Druk 3

Groepsdynamica bij kinderen en jongeren

2023 || Paperback || Marianne Luitjes e.a. || Coutinho

Van jongs af aan brengen kinderen en jongeren veel tijd door in groepen. Hun ervaringen in deze groepen hebben grote invloed op hun ontwikkeling, onder andere op het gebied van sociale vaardigheden en normen en waarden. Door op een adequate manier de groepsontwikkeling te begeleiden, kunnen professionals positief bijdragen aan de individuele ontwikkeling van kinderen en jongeren. Ontwikkeling in de groep biedt alle inzichten en handvatten die nodig zijn om groepsprocessen bij kinderen en jong...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

De bestuurlijke kaart van Nederland / Druk 8

Het openbaar bestuur en zijn omgeving in nationaal

2023 || Paperback || Gerard Breeman e.a. || Coutinho

De bestuurlijke kaart van Nederland is een kennismaking met de instituties en organisaties in en rondom het openbaar bestuur. Het boek geeft een overzicht van hoe het openbaar bestuur in Nederland eruitziet en zich ontwikkelt en het schetst de inrichting van het openbaar bestuur op de verschillende niveaus.

In deze geheel herziene en geactualiseerde druk wordt eerst ingegaan op de inrichting van de politiek-bestuurlijke instituties en de rechtspraak volgens de lijnen van de trias politica. V...

49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Geschiedenisdidactiek / Druk 3

Handboek voor de vakdocent

2023 || Paperback || Arie Wilschut e.a. || Coutinho

Het eenvoudig voorhouden van zoveel mogelijk feiten aan leerlingen leidt wellicht tot een goed proefwerk- of examenresultaat, maar niet tot kennis die aankomt en blijft hangen. In Geschiedenisdidactiek draait het om de vraag hoe het geschiedenisvak echt overgebracht kan worden. Deze herziene uitgave gaat over de aanpakken die geschiedenisleraren kunnen hanteren om leerlingen iets nuttigs en toepasbaars te leren. De visie op geschiedenisdidactiek is weergegeven in drie sleutelwoorden: zinvol, ...