Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Resultaten (3)

23,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Naar nog effectievere leerlingbesprekingen

werkboek over het functioneren van de interne begeleider in het zorgbeleid van de school

2010 || Hardcover || Machteld Schölvinck e.a. || CPS Uitgeverij

Dit boek vormt het vervolg op het bekende boek Effectieve leerlingbesprekingen in het basisonderwijs, dat Machteld Schölvinck en Wim Meijer in 2004 schreven. Dit vervolgboek is bedoeld voor interne begeleiders en heeft als doel vragen te beantwoorden en handreikingen te bieden om valkuilen te omzeilen. Zo kan ELB tot in de finesses vormgegeven worden. Het boek bevat een aantal handreikingen en oefeningen als aanvulling op de reeds bekende methodiek. Verder gaan de auteurs uitgebreid in op de...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

VoorSprong, spelenderwijs woorden leren op school en thuis

spelenderwijs woorden leren op school en thuis

2010 || Paperback || Coby Visser e.a. || CPS Uitgeverij || met inkijkexemplaar

Kinderen met een grote woordenschat presteren beter op school. Ze koppelen nieuwe woorden en begrippen sneller aan bestaande kennis en ze leren vlotter lezen.

Dit pakket biedt peuters en kleuters, maar ook jonge kinderen met een taalachterstand, op gestructureerde wijze nieuwe woorden aan in betekenisvolle spelsituaties. Daardoor onthouden kinderen de woorden beter en gaan zij deze toepassen in hun dagelijks leven.

Het pakket is ontwikkeld voor: leidsters van peuterspeeelzalen en kinderdagver...

34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Lezen...denken...begrijpen!

handboek begrijpend lezen in het basisonderwijs

2020 || Paperback || Mariet Forrer e.a. || CPS Uitgeverij || met inkijkexemplaar

Lezen en begrijpen wat je leest zijn onmisbare vaardigheden om mee te kunnen doen in de maatschappij. Daarom is het belangrijk dat kinderen goede en zelfstandige lezers worden. Zelfstandige lezers zijn in staat verschillende soorten teksten te lezen en te begrijpen.

Maar hoe maak je van lezende kinderen begrijpende lezers? Welke vaardigheden vraagt dit van de leerkracht? Hoe zorg je voor een goede opbouw van de les begrijpend lezen? En hoe krijg je zicht op de leesontwikkeling van uw leerlin...