Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

15,42
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Onderwijs effect / Druk 3

36 artikelen over het onderwijs

Paperback || Leo Sybrandy || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Zesendertig artikelen over het effect van onderwijs. Artikelen die vooral een connectie hebben met het onderwijs op Aruba, maar die voor elke betrokkene… bestuurder, leraar, ouder, student… interessant zijn om te lezen. Korte analyses, verrassende praktijkvoorbeelden, belangrijke uigangspunten, komische voorvallen, foute aannames, kritische kanttekeningen… en nog meer.

Leo Sybrandy, oud leerkracht en schrijver van (jeugd) boeken, schreef een half jaar wekelijks de column ‘Onderwijs E...

20,51
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De zoektocht naar het didactisch DNA

2016 || Paperback || Rob de Jong e.a. || Brave New Books || met inkijkexemplaar

De zoektocht naar het didactisch DNA

Leerkrachten willen meer variëren in didactische activiteiten. Men is zich echter niet altijd bewust van welke variaties in didactische activiteiten mogelijk zijn, welke activiteiten men vaak of juist minder vaak gebruikt en in welke context welke activiteiten effectief kunnen zijn.

Dit boek helpt inzicht te krijgen in de eigen activiteiten. Op basis van vier leertheorieën zijn didactische profielen ontwikkeld die samen het didactisch DNA vormen. Het di...

15,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Als docent

en soms als leerling

Paperback || Mike Louwman || Brave New Books || met inkijkexemplaar

'Dan stellen de leerlingen zich aan mij voor. Ze hebben allemaal een andere naam, op vier na. Het zijn allemaal meisjes, op elf na. Ze komen allemaal uit Wageningen, op twee na. De achternamen zeggen me allemaal niets, op zeven na. Geen enkel gezicht komt me bekend voor, op dat van een broertje en dat van een zusje van een leerling na. Ik geef mezelf toestemming om er één keer aan te refereren. De leerlingen lijken het nu nog leuk te vinden, een grote broer of zus op de middelbare school. I...