Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

9,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Er staat een mug op tafel

52 verrassende columns over de Nederlandse taal

Paperback || Kees van der Vloed || Aspekt B.V., Uitgeverij

Waarom zeggen we eigenlijk dat een mug op tafel zit, terwijl hij op z’n pootjes staat? Waarom spreken we wel van een dooie pier, maar niet van een dooienherdenking? Waarom heet het stadje Edam geen Adam? (Had maar zo gekund.) En waarom kun je het beste met een onnozel wijf trouwen?

Er staat een mug op tafelis een boekje met 52 nooit eerder verschenen columns over onze taal. Over het soms verwarrende, vaak volstrekt onvoorspelbare, maar altijd schitterende Nederlands.

22,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Clara Schumann-Wieck 3de druk

de pijn van het gemis

Paperback || Kees van der Vloed || Aspekt B.V., Uitgeverij

Dit boek is gewijd aan de Duitse pianiste Clara Schumann - Wieck(1819-1896). Het vertelt het verhaal van Clara, als muzikaalwonderkind, echtgenote van Robert Schumann - een geniale, maargeesteszieke componist - moeder van acht kinderen, vriendin vantalloze beroemde musici - onder wie Johannes Brahms - en virtuoosconcertpianiste, want dat was ze boven alles.Ondanks haar successen was haar leven geen aaneenschakeling vanartistieke triomfen. Integendeel. Ze heeft heel wat beproevingen moetendoor...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Samenspraak 30 communicatiemodellen voor het onderwijs

Paperback || Kees van der Vloed || Aspekt B.V., Uitgeverij

Dit boek is een naslagwerk van 30 communicatiemodellen toegespitst op de wereld van het onderwijs. Het is bedoeld voor leraren en schoolleiders van po, vo, (v)so en mbo en voor degenen die daarvoor studeren. De modellen zijn afkomstig uit de algemene communicatieleer en worden hier gebruikt als hulpmiddelen om de communicatie op school te analyseren en om communicatieve vaardigheden

te ontwikkelen of te verbeteren.

Uitgangspunt van dit boek is dat effectieve communicatie essentieel is voor ...