Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (9)
Paperback / softback (3)

(17)

48,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 45,60
+
Bestel

Account management in de praktijk (Heruitgave)

Paperback || G.J. Verra || Adformatie Groep

De aanleiding

Als vervolg op het eerder verschenen boek

Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het

voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.

Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen

ond...

77,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 73,15
+
Bestel

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap / druk Heruitgave

Paperback || Fred Wester, Karsten Renckstorf & Peer Scheepers || Adformatie Groep

De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan niet

zonder massamedia. De technische, economische en

politieke veranderingen van de laatste decennia hebben

geleid tot ingrijpende wijzigingen in de communicatieinfrastructuur,

waarvan de opkomst van het internet de

meest opvallende is. Daardoor is de positie van media als

bijvoorbeeld dagbladen en tijdschriften sterk veranderd.

Ook de rol van televisie is aan veranderingen onderhevig.

In de communicatiewetenschap bestudeert men de plaats,

rol en funct...

26,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,70
+
Bestel

Van medewerkers naar medemerkers / druk Heruitgave

internal branding in de praktijk

Paperback || Saskia Barendse-Schijvens || Adformatie Groep

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun

ervaringen.

Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder

uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelder

te zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden.

In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd,

en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met je

merkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring...

26,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,70
+
Bestel

Communicatie memo Accountability (Heruitgave)

Cathelijne Janssen || Adformatie Groep

Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals

die met accountability van communicatie aan de

slag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebied

van accountability van communicatie hebben zich ontwikkeld in

de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de

organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied

van accountability dragen meer en meer bij aan de discussie over

en de toepassing ervan in de praktijk. Vanuit deze achtergrond

wo...

36,50
Levertijd: 9 dagen
met 5% korting 34,68
+
Bestel

Interne communicatie bij verandering / druk Heruitgave

van middelen- naar interventiedenken

Paperback / softback || Huib Koeleman || Adformatie Groep

* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.

* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.

* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.

* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.

* 6 fasen van het proces in detail beschreven.

* Tips en voorbeelden uit de praktijk.

Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...

33,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Bouwen aan Organisatie Identiteit

sturen op waardecreatie, reputatie en verandering met het corporate merk

Tibor van Bekkum || Adformatie Groep

Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identit...

33,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 31,83
+
Bestel

De gemeente centraal

communicatie in het Huis van Thorbecke

Paperback / softback || Vera de Witte || Adformatie Groep

Veranderingen in de samenleving vragen om een andere overheid en vragen binnen het Huis van Thorbecke om andere taken, rollen en verhoudingen. Het is een gegeven dat een groot aantal maatschappelijke vraagstukken niet meer centraal vanuit de Rijksoverheid en niet meer door de overheid alleen kan worden opgelost. Gemeenten, daar waar mensen wonen, werken, leven en zich bewegen, spelen een steeds belangrijkere rol om als overheid nieuwe verhoudingen en relaties met de samenleving aan te gaan.

E...

27,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 26,55
+
Bestel

De journalist als zzp'er

Paperback || Yolan Witterholt || Adformatie Groep

Vaste banen met contracten voor onbepaalde tijd zijn een zeldzaamheid aan het worden, ook in de journalistiek. Maar dat is niet de enige reden waarom steeds meer (bedrijfs)journalisten een eigen onderneming beginnen; de vrijheid van het freelance bestaan trekt ze aan. Voor jezelf beginnen is lang niet eenvoudig, want de concurrentie is moordend. Je moet de zaken dus praktisch aanpakken wil je bedrijf van de grond komen en overeind blijven.

Wil jij ook een journalistieke onderneming beginnen e...

25,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,23
+
Bestel

Tegenwind geeft vleugels

storybuilding als leidraad voor een nieuwe vorm van projectmanagement

Paperback || Jeroen Janssen & Saskia Ramakers || Adformatie Groep

Dit boek introduceert een unieke methode die communicatieprofessionals en projectleiders helpt bij het begeleiden van (complexe) communicatieprocessen. De Story Flow-methode berust op twee pijlers: het voortdurend herhalen van een proces en storybuilding. Door het verhalende denken te koppelen aan een project krijg je beleving en uitdaging in het proces, de gang komt erin oftewel flow. Deze gedachte komt voort uit wat filmscenarioschrijvers doen. Hoe zij hun verhaal opbouwen en voortdurend op...

25,50
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 24,23
+
Bestel

De vijf stappen naar een betekenisvol merk

ontdek de kracht van archetypen

Michel Jansen || Adformatie Groep

De vijf stappen naar een betekenisvol merk

Ontdek de kracht van archetypen

Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe archetypen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit. Is jouw merk een nar, een minnaar, een rebel of heeft het meer weg van een ontdekker of verzorger? In De vijf stappen naar een betekenisvol merk krijg je uitleg wat deze en andere archetypen inhouden en wat de voordelen zijn...