Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (11)
2023 (9)
2022 (7)
2018 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (27)
Hardcover (5)

Resultaten (32)

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Purchasing Pro

De ROI van duurzame leveranciersrelaties voor managers, sales en inkoopprofessionals

2024 || Paperback || Stefaan Hoflack || Lannoo || met inkijkexemplaar

Inkopen tussen bedrijven worden onterecht beschouwd als een competitie, waarbij inkopers streven naar maximale besparingen ten koste van aanbieders en leveranciers. Aan de hand van veel voorkomende valkuilen toont Stefaan Hoflack aan wat mis kan lopen bij professionele inkopen. Hij verlegt de focus van savings naar een constructieve aanpak; via een handig stappenplan kan je meerwaarde creëren voor alle betrokken partijen.

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

YOLOpreneur

Hoe jezelf positief overbodig maken als ondernemer

2022 || Paperback || Karen Dendas || Lannoo

Om een duurzaam en schaalbaar bedrijf te bouwen, moet je als ondernemer misbaar worden.

Ben je in te veel processen betrokken? Dan gaat er groeipotentieel verloren. Daarom ga je delegeren en automatiseren. En dat brengt uitdagingen met zich mee! Want je wil toch ook de controle behouden? En hoe pak je het aan wanneer je voornamelijk onderneemt op buikgevoel? Structuur brengen in je bedrijf vraagt tijd én prioriteit. Het HERO-model in dit boek leert je stapsgewijs om dit doel te bereiken. Boe...

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De retentie-economie

Trouwe klanten als competitief voordeel

2024 || Paperback || Peter Snoeckx || Lannoo

Een klant behouden kost vijf tot zeven keer minder dan er een nieuwe te werven! Het komt er dus op aan om klanten aan je organisatie te binden. Toch zijn er organisaties die er wél in slagen om een jarenlange relatie op te zetten met hun klanten. Dit doen ze door de klant te leren kennen, en naar een win-win te streven op lange termijn.

Dikwijls gebruiken ze hiervoor een abonnementsmodel. In dit boek leer je welke elementen belangrijk zijn om een nieuw businessmodel op te zetten en hoe je va...

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Durf inclusief te ondernemen

De ROI van diversiteit in jouw organisatie

2022 || Paperback || Rachid Et-Taïbi || Lannoo

Met Durf Inclusief te Ondernemen wil Rachid Et-Taïbi bij ondernemers een lans breken om inclusiviteit op de werkvloer te omarmen en te beschouwen als een grote winst voor hun bedrijf of onderneming. Hij vertrekt daarbij vanuit zijn eigen inspirerende levensverhaal en reikt de lezer tips en tricks aan, doorspekt met concrete cases, die kunnen helpen om inclusiviteit op de werkvloer om te turnen naar een succesvolle bedrijfsvoering. Dit boek geeft diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer d...

34,99
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Breek uit de gouden kooi

Durf je loopbaan een nieuwe wending te geven

2024 || Paperback || Bernard Moerman || Lannoo

Jij hebt een leidinggevende functie met een ronkende titel, je bekleedt een benijdenswaardige positie met een aantrekkelijk salaris.

Toch knaagt er iets vanbinnen. Je voelt hoe je wegdrijft van je ware droom en gevangen zit in een gouden kooi. In dit boek leer je hoe je verborgen passies kunt ontdekken en hoe je deze in overeenstemming DURFT brengen met je bestaande vaardigheden, competenties en levenservaring.

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

A seat at the table

Hoe divers talent aantrekken

2022 || Paperback || Youssef Kobo || Lannoo

Youssef Kobo, oprichter van A Seat At The Table, wil met dit boek de politieke- en bedrijfswereld niet enkel wakker schudden, maar vooral een reeks duidelijke handvaten bieden om meer diversiteit te brengen in hun teams. Als bedrijven zeggen 'We vinden ze niet' is zijn antwoord kortweg: 'Kijk uit het raam'. Daarbuiten lopen veel talentvolle jonge mensen van allochtone achtergrond. Alleen vinden beide groepen elkaar niet gemakkelijk. Vanuit zijn eigen verhaal als derde generatie allochtoon die...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Betrokken eigenaars, sterke familiebedrijven

Gids voor geëngageerde ondernemers

Paperback || Jozef Lievens || Lannoo

Wat kunnen eigenaars doen om het familiebedrijf succesvol te maken?

Moet elk bedrijf wel een eigenaarsvisie hebben?

Waarom is ook het eigenaar zijn een (bij)beroep? Familiebedrijven presteren beduidend beter dan niet-familiebedrijven. Een belangrijke factor in dat succes is de eigendom, die de familie een hefboom geeft om een sterk bedrijf uit te bouwen. Maar waarin schuilt die kracht net? Dit boek biedt voor het eerst een inkijk op de rol die eigendom speelt in het succes van familiebedrijve...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Op het ritme van je team

Bouwen aan een high performance culture in je organisatie

2023 || Paperback || Dominic Rossi || Lannoo

Dominic Rossi is al vele jaren de persoonlijke coach van topbasketters zoals Ann Wouters en Julie Allemand. In zijn aanpak staat het aanvoelen van het ritme centraal om in de flow te komen en topprestaties neer te zetten. Aan de hand van zijn ervaring met verschillende bedrijfsleiders toont hij dat de principes uit de sport ook bruikbaar zijn in het bedrijfsleven. Het einddoel is om duurzaam te scoren, met respect voor mens en planeet.

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Praktijkboek strategie

routeplan voor het ontwikkelen van een werkbare bedrijfsstrategie

2012 || Paperback || Aimé Heene e.a. || Lannoo

Een praktische handleiding om je bedrijfsstrategie te realiseren Moet je onderneming een missie hebben? Hoe bepaal je strategische prioriteiten? Waarvoor dient een SWOT? Hoe leer je opportuniteiten ontdekken? Is het soms niet beter om een product af te stoten? Hoe zet je een strategie het best om in een actie? Strategiebepaling blijkt vaak moeilijker dan gedacht. Bij managers is de verleiding groot om snel te grijpen naar modieuze concepten. Bedrijven missen vaak een solide basis om te beslis...

44,99
Leverbaar vanaf 8 januari 2025
+
Bestel

Commerciële televisie in Vlaanderen

Een geschiedenis

2023 || Paperback || Tim Raats e.a. || Lannoo

Dit is het eerste boek ooit dat gewijd is aan de oprichting, evolutie en toekomst van commerciële televisie in Vlaanderen. De vier centrale ankerpunten zijn de start van VTM in 1989, de komst van VT4 en Kanaal 2, de Woestijnvisering die tot VIER leidde en de lancering van Streamz als Vlaamse streamingdienst. Commerciële televisie in Vlaanderen vertrekt vanuit een wetenschappelijk perspectief, maar is gericht op en geschreven voor een breder publiek van iedereen geïnteresseerd in Vlaams...