Zoekfilters

Uitgever
Epsilon Uitgaven (2)

Resultaten (3)

10,00
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

Zebra-reeks Spelen met gehelen

over KGV, GGD en priemgetallen

2007 || Paperback || R. Jeurissen e.a. || Epsilon Uitgaven

Wat hebben rollende ballen, draaiende tandwielen en springende kikkers met elkaar te maken? Meer dan je op het eerste gezicht zou denken. Ze komen allemaal voor in deze zebra, waar alles draait om de begrippen Grootste Gemene Deler (GGD) en Kleinste Gemene Veelvoud (KGV). Niet alleen krijg je door dit boekje meer inzicht in de GGD en KGV, en hun rol in allerlei toepassingen, maar leer je ook wiskunde te ontdekken en je ontdekkingen bewijzen.

Leon van den Broek is docent wiskunde aan de RSG Pan...

10,00
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 9,50
+
Bestel

Zebra+ Nullen en Enen

binaire getallen, hyperkubussen en fout verbeterende codes

2005 || Paperback || R. Jeurissen e.a. || Epsilon Uitgaven

Door onze tien vingers zijn we gewend om te tellen in het tientallig stelsel en ons dagelijkse rekensysteem is daarop gebaseerd. Deze Zebra laat ook andere getalsystemen zien. Een computer rekent alleen maar met enen en nullen: het binaire stelsel. Veel tekst, geluid en beeld wordt op die manier, digitaal, opgeslagen.

Bij het verzenden van zo'n digitale foto, bijvoorbeeld van een ruimtesonde naar de aarde, kan informatie verloren gaan. Codetheorie geeft methodes om deze fouten te verbeteren en...

45,65
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
met 5% korting 43,37
+
Bestel

Gesprekstechnieken voor de personeelsmanager / Druk 1

2012 || Paperback || L. van den Broek e.a. || Vakmedianet

Gesprekken nemen een belangrijke plaats in de dagelijkse werkzaamheden van de personeelsmanager in. Een groot aantal gesprekken voert hij zelf en bij andere vervult hij een adviserende rol. 'Gesprekstechnieken voor de personeelsmanager' zet op heldere wijze alle do's en don'tsvoor een professionele gespreksvoering op een rij.

Het boek biedt een praktische handleiding met betrekking tot de manier waarop u de verschillende soorten gesprekken kunt voeren. Wat managers van de medewerker kunnen v...