Zoekfilters

Resultaten (3)

133,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 126,35
+
Bestel

Vooruit

themaboek Oefenen met creatief denken

2017 || Paperback || Els Schrover e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Vooruit Themaboek: Oefenen met creatief denken is specifiek bedoeld voor deze categorie leerlingen. Dit zeer praktische lesmateriaal daagt hen uit om creatief te (leren) denken. Wie creatief denkt, is in staat om problemen op te lossen vanuit verschillende invalshoeken. Soms betekent dat inzoomen op een probleem, soms juist uitzoomen. Maar ook vrij kunnen associëren hoort daarbij. Én het besef dat je soms (op tijd) moet samenwerken om een probleem op te lossen in plaats van je dat in je een...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Uitdagend onderwijs aan begaafde leerlingen

verrijkingstrajecten met effect

2015 || Paperback || Els Schrover || Koninklijke Van Gorcum

Talentontwikkeling staat volop in de belangstelling; scholen kunnen goede leerlingen kwijtraken als ze niet alert zijn op de leerbehoeften van deze groep. Daarmee groeit de belangstelling voor onderwijs dat leerlingen uitdaagt om hun kwaliteiten optimaal te ontwikkelen.

Er zijn steeds meer scholen waar je Spaans of Chinees kunt leren. Maar verrijking kan ook heel anders zijn, waarbij de deelnemers bijvoorbeeld meer leren over hun manier van denken en leren. Kennis van de sterke en zwakke punt...

133,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 126,35
+
Bestel

Vooruit / druk 1

rekenen voor midden en bovenbouw

Paperback || Els Schrover || Centrum voor begaafdheidsonderzoek

In dit themanummer Vooruit; Themaboek Rekenen voor Midden- en Bovenbouw willen we kinderen op de basisschool al ontvankelijk maken voor een aantal grote begrippen die ze op de middelbare school zeker gaan tegenkomen. Wij hebben het idee dat de kinderen die op jonge leeftijd al hebben kennis gemaakt met de logica achter een aantal begrippen, deze op latere leeftijd als vertrouwd zullen herkennen, omdat ze ervoor terug kunnen grijpen op hun basiskennis. Keer op keer zien we, hoe veel kennis toe...