Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (2)

Resultaten (3)

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Handboek strategisch eventmarketing / Druk 1

2022 || Paperback || Leon Kruitwagen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

De tijd van een event om het event ligt ver achter ons. De mogelijkheden die het event biedt om de kracht van live-communicatie effectief in te zetten zijn ongekend. Met de impact van een event kun je vrijwel elke doelstelling behalen. Aantoonbaar effectief, breed inzetbaar en persoonlijk – deze eigenschappen maken het event geliefd bij directie, sales, HRM, marketing- en communicatie-afdelingen.

De eventprofessional van nu heeft dan ook meer in z’n mars dan alleen servicegeric...

63,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 60,75
+
Bestel

Communicatie handboek / Druk 7

2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het standaardwerk voor het communicatievak;

- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;

- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.

Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...