Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (5)
Paperback / softback (2)

(7)

36,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 34,20
+
Bestel

Succesvol coachen (5de herziene editie)

Paperback || John Whitmore || Boom

Van dit standaardwerk werden wereldwijd al ruim één miljoen exemplaren verkocht. Deze vijfde, herziene editie toont de volwassenwording van het coachvak. Verplichte kost voor organisaties die goed willen presteren.

Coachen is een vaardigheid die een grote mate van begrip en praktijkervaring vereist. Succesvol coachenbeschrijft wat coaching echt is, waar en wanneer het kan worden ingezet en door wie. Het volgt het bekende GROW-model, dat het proces en de praktijk van coaching verduidelijkt. ...

24,00
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 22,80
+
Bestel

Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)

Paperback || Egbert Jan Van Bel || Boom

Leer van de winnaars!

Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.

Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.

Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!

Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.

Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klan...

35,99
Vóór 16 uur besteld,
morgen in huis
met 5% korting 34,19
+
Bestel

Blue Ocean Shift

Paperback || W. Chan Kim & Renee Mauborgne || Business Contact

De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige concurrentiegevecht aan te gaan in de

bloedrode oceaan vol rivalen. Nu, na tien jaar onderzoek en studie, verschijnt het vervolg: Blue Ocean Shift.

Met onder meer een aantal bijzondere cases (zoals het Nationaal Jeugdork...

29,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Harvard Business Review handboek voor managers

Paperback / softback || Harvard Business Review || Business Contact

Er zijn veel managers die het helemaal niet slecht doen. Maar hoe word je nou een echt goede manager? In het ‘Harvard Business Review handboek voor managers’ vind je alle kennis die je nodig hebt om als leidinggevende succesvol te zijn. Van de beste managementdenkers van Harvard University leer je hoe je de mindset van een leider ontwikkelt en hoe je jezelf, je individuele werknemers, je team en de business zo kunt managen dat je in je rol als manager zult uitblinken.

Dit boek toont je op...

27,95
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Bless You methode

Paperback / softback || Salomon Charlouis || Vior Webmedia V.O.F.

Salomon Charlouis (1951) heeft zijn sporen in de sales en marketing ruimschoots verdiend.

Van 1973 tot en met 2014 was hij, mede door zijn flair en humorvolle wijze van zakendoen, een bijzonder succesvolle marketing en sales professional bij nationale en internationale bedrijven in de Business tot Business (B2B) markt. Daarnaast heeft hij ook bedrijven gereorganiseerd. Salomon weet alles van het voeren van optimale, authentieke zakelijke (zoals acquisitie- en strategische) gesprekken. Hij is...

34,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Eventplanner

De standaard voor het organiseren van evenementen

Paperback || Kevin Van der Straeten || Lannoo

EVENTPLANNER is hét naslagwerk voor iedereen die zijn evenement tot een succes wil maken. Dit boek helpt je bij het organiseren van evenementen, van festivals tot trouwfeesten: van de voorbereiding tot en met de evaluatie achteraf. Het zit boordevol praktische tips en handige checklists voor zowel zakelijke als privé-events.Deze volledig herwerkte en uitgebreide editie van het standaardwerk gaat in op de meest actuele en relevante trends. Zo leer je hoe je écht impact creëert met het orga...

34,99
Levertijd: 48 uur
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Customer innovation

Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie

Paperback || Marion Debruyne & Koen Tackx || Lannoo

Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt. Succesvolle organisaties scannen voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn.Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten.