Zoekfilters

Verschijningsjaar
2014 (2)
2017 (2)
2018 (2)
Taal
Nederlands (5)
NUR
Marketing (5)

E-books (6)

19,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Zo maak je een marketingplan (e-book)

E-book via Bookshelf || Niko van der Sluijs & Flip de Groot || Noordhoff || met inkijkexemplaar

De serie Zo maak je een plan ondersteunt studenten bij het maken van beroepsproducten. Het is daarmee een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur, maar vervangt deze niet. Zowel de compacte boekjes als de websites geven studenten concrete instrumenten in handen voor het maken van beroepsproducten. Volgens een vast format met voorbeeldmodellen, oefeningen en korte casuïstiek kunnen studenten zelfstandig aan de slag.

64,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Export Management: A European Perspective (e-book)

E-book via Bookshelf || J. Veldman || Noordhoff || met inkijkexemplaar

This new English edition of Export Management is more accessible and transparent, using the export strategy as its structuring principle. The book focuses on the integration of all aspects of the export business and the implementation of export strategies in the daily business practice.

23,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek Customer Journey (e-book)

Een inleiding in het vakgebied

E-book via Bookshelf || Marian van Slooten, George Veldhoen, Wilfred Achthoven, Joep van Rensch & Bart van Ratingen || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit...

52,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Commerciële calculaties - 2 Rekenen op Nima-B niveau / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Gerard Minnaar & Niko van der Sluijs || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?

* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;

* reikt een overzichtelijk model aan;

* bevat veel oefenopgaven...

52,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Business marketing / Druk 6 (e-book)

E-book via Bookshelf || Kees Gelderman & Hein van der Hart || Noordhoff

Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van Business-to-Business-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit.Waarom kiezen voor Business marketing?* Uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;* bevat de belangrijkste trends en ontwikkelingen; * met extra online ondersteuning.Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer tradition...

30,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Basisboek digital analytics / Druk 1 (e-book)

Benut de kracht van databedreven marketing

E-book via Bookshelf || Danny Oosterveer || Noordhoff

- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;

- behandelt alle facetten van analytics;

- aandacht voor online én offline marketing.

Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken. Deze data zijn enorm waardevol. Maar hoe vertaal je die enorme hoeveelheid data naar bruikbare inzichten? De e...