Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

E-books (3)

99,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Het diëtistisch consult (e-book)

2020 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Marjolein Baauw e.a. || Boom

In Het diëtistisch consult staan de competenties centraal die je als diëtist nodig hebt voor de beroepsrol van behandelaar: de cliëntgebonden beroepsuitoefening. De competenties omvatten een integratie van kennis, inzicht, vaardigheden en attitude, benodigd bij het uitvoeren van de diëtistische behandeling. Het diëtistisch handelen kenmerkt zich door zowel communicatieve, methodische als technische vaardigheden, die geïntegreerd aan bod komen in dit boek.

In deze leermethode ligt de foc...

21,99
Direct beschikbaar
+
Bestel

In de wolken (e-book)

Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers

E-book (download) via Adobe (ePub) || Peter van Welden || Lannoo || met inkijkexemplaar

WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW?

HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR?

HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN BLIJVEN?Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers zo positief zijn over hun job dat ze de beste nieuwe medewerkers aantrekken. Je wilt een tevredenheidsscore van 11 op 10 halen.In de wolken vertelt hoe je...

14,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

De CX Travel Guide (e-book)

2020 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Nienke Bloem e.a. || Eburon

De CX Travel Guide helpt je aan de slag te gaan met customer experience (CX). Deze reisgids door de wereld van klantbeleving bevat onder andere adviezen van achttien CX-managers, werkzaam bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je valkuilen te vermijden en leren je hoe je jouw organisatie door een CX-bril kan bekijken.